vrijdag 5 augustus 2011

UW BRIL IS JARIG Rob van Vuure 102 blz

UW BRIL IS JARIG Rob van Vuure 102 blz UW BRIL IS JARIG Rob van Vuure 102 blz 1000 ideen om klanten te krijgen en te houden Een opticien in Haarlem. Als u daar vandaag een bril koopt, krijgt u over een jaar een kaartje met de tekst: `Uw bril is jarig.' Een rijwielzaak in Utrecht. Wie tijdens de Tour de France met Franse francs betaalt, krijgt een fikse korting. De makelaar geeft natuurlijk huís-wijn. BU het restaurant kríjgt u uw zojuist gebruikte bord afgewassen mee naar huis. Het tuincentrum verstuurt brieven in zaadmatjes-enveloppen (Heeft de envelop al water?) De bakker heeft de exclusieve Herman-Broodtrommel in de aanbieding. In Uw bril is jarig staan hon-der-den van dit soort ideen en ideetjes, suggesties en tips om creatief om te gaan met uw omgeving - of dat nu een klant is, uw baas, uw collega of uw vriendenkring. Er is zelfs een hoofdstukje voor lifters. Je moet er maar opkomen. Rob van Vuure deed dat en schreef het inspirerend-toegankelijk op. Rob van Vuure is een van de opvallendste tijdschriftmakers van Nederland. Hij was jarenlang succesvol hoofdredacteur van achtereenvolgens Libelle, Margriet en Viva. Momenteel is hij hoofdredacteur van Avenue. Bent u creatief? Met Uw bril is jarig in ieder geval wél. Vaste Prijs: 2 Euro Gewicht: 220 gram
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten